piątek, 30 sierpnia 2013

22. Cwał? Galop?

Ostatnio ktoś się mnie spytał czym się różni cwał od galopu. Długi to post nie będzie. A zatem .. Czym się różni? Tempem oraz taktem, czyli rytmem stawiania nóg.
W galopie stawiane nogi idą tak: tylna zewnętrzna -> przednia wewnętrzna (prowadząca) -> tylna wewnętrzna oraz przednia zewnętrzna stawiane jednocześnie.
Podczas cwału koń wyrzuca nogi bez rytmu, po prostu biegnie jak najszybciej. Oczywiście cwał jest szybszy od galopu.

HaHa! Mówiłam. Post długi nie będzie.
Mam jeszcze jedną wiadomość. Biorąc pod uwagę to, że pytań na BOJ jest ponad 300 a ja piszę po 5 to postanowiłam z tego zrezygnować. Na pewno na niektóre pytania z BOJ odpowiedzą pisane przeze mnie posty. Często będę czerpać pomysły z tych pytań ponieważ już mi brakuje pomysłów ;)

/Koniuu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz